Defne'nin Doğaçlama Oyunları

Elindeki kavanoza topları doldurduğunu görünce hemen işe yarar umuduyla sakladığım badem şekeri ve kulak çubuğu kutularını önüne dizdim. Önce kavanoza doldurdu, sonra yere boşaltıp tek tek kutulara koydu.
Kutulardan da tek tek alıp tekrar kavanoza doldurdu. Benim de biraz yardımım oldu tabii:)
Burda da çantamdan çıkan kurabiye kalıplarını yere dizdim, elinde gezdirdiği kovaya toplamasını istediğimi anlattım, sırayla eğilip kalkarak 1 kere topladı, sonra dağıttı.


Aynı renkteki şekilleri uygun kaplara atması için önüne dizdim
Henüz kendisi beceremiyor ama benim işaret etmemle 2 kere doğru şekilde uyguladı sonra bunları da dağıttı:))



2 yorum:

  1. füsuncum kkdan arkadaşız aynı zamanda seninle
    kızın çok tatlı. maaşallah
    benim kızımda 16 aylık.şekilli oyuncaklarını yerine koyup (tabi yine ben gösteriyorum) çekiciyle vuruyor
    çok tatlı bebişler yaaa

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim canım, ordaki nickin ne?

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails