Boleyn Kızı


Yaza başlarken aldığım kitaplardan biri. Özellikle yaz günlerinde okuduğum kitaplar hemen bitmesin istediğimden kalın olanları tercih ediyorum. İsmini birkaç kere duyduğum bu kitabı görüp 800 küsür sayfa olduğunu görünce hemen aldım. Film gibi (zaten sinema filmi de varmış:)) yormayan, kolay okunan bir kitap. İngiliz sarayının abartılı yaşamı, kral ve kraliçelerin yapmacıklıklarla dolu hayatı ekseninde iki kızkardeşin ve bir ailenin öyküsü. Ortaları biraz sıkıcı olmakla beraber yine de okuduğuma pişman olmayacağım bir kitap. Sevdim evet ama çok değil.

3 yorum:

  1. filmini izlemiştim gayet hoştu.. Kızımın adaşına sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    blogunuza baktıkca kendimi mutlu hissediyorum... hayatta iki çoçuğun verdiği mutluluktan başka hiç bir mutluluğu olmayan pasif bir ev hanımı olarak iyi ki varsınız diyorum

    YanıtlaSil
  3. aaa çok teşekkürler, çok sevindim böyle düşünmenize:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails