Kendi Meyvemi Kendim Yerim / Yaz Keyfi

Önce doğradığımız büyük ve yumuşak erikleri eliyle güzelce yedi Defne.
Ertesi sabah da anneannesinin cesaretlendirmesiyle çatalı verdik eline, minik kayısı parçalarını bir bir çatala batırıp yedi. Önce tesadüf mü acaba dedim ama hepsine denk getirince artık bu işi başardığını anladım:)
Şebnem teyzesinin evinde havuz başında çok mutluydu Defne... Ta ki üzeri iyice ıslanıp eve gitmek için kucağıma alana kadar. O kadar uzun ağladı ki... Bir daha nasıl suya sokacağım bilmiyorum, her seferinde böyle ağlarsa yandık.

2 yorum:

  1. Canım benim ya maşallah çok tatlı görünüyor tombikim benim

    YanıtlaSil
  2. Heyyy çok güzel bir gelişme artık minik kekler, atıştırmalıklar da koyabilirisin...Maşallah çok güzel tutuyor çatalı...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails