Biz de Kreativ Olduk


Bilge'nin annesi Şule bizi ödüllendirmiş sağolsun, bir almayan biz kalmıştık heralde:)
Pek kreativ olmasak da teşekkür ediyorum arkadaşıma.
Bir de kuralları varmış, efenim öncelikle logo yayınlanacakmış, tamamdır.
Ödül veren arkadaşımızın linki olacakmış, o da tamamdır.
Kendimiz hakkında 7 ilginç şey yazacakmışız. Bakalım...

1- Koladan oldum olası nefret ederim, hayatım boyu içmedim. Tadını biliyorum tabi ki hatta bu yüzden insanların o iğrenç şeyi nasıl içtiklerini hala anlayamıyorum. Bu kadar kötü bir içecek dünya çapında nasıl bu kadar pazar payına sahip olabiliyor, hayret.

2-İnsanlar beni değişik ve ilginç bulur ama ben kendimi oldukça sıradan ve normal olarak nitelendiririm. Bu da ilginç sanırım.

3-Ayrıntılara acayip takılırım. Kimsenin farketmediği, farketse de üzerinde düşünmediği bir çok şeyi ben kafaya acayip takarım.

4-Gereksiz birçok şeyi hatırlayabilen acayip tuhaf bir hafızam var, fil gibiyim.

5-Çocuk gibi küserim (çok kötü), ayrıca deve gibi kinciyim. Kolay kolay unutmam. Hep bu hafıza yüzünden.

6-Araba da hızlı gidiyorsak ve önümüzde tehlikeli bir durum varsa hemen hapı kolu ve koltuğun kenarına yapışır gerilirim. Sevgili koca buna çok gülüyor, tutunsam ne olacakmış, haklı aslında.

7- Oh sonuncu. Bazen çok önemli olayları hiç umursamaz, kimsenin önem vermediği olayları acayip büyütürüm. Değişik bir bakış açım var sanırım.

7 özellik de tamamdır. Son olarak biz de ödül verip haberdar edecekmişiz.

Çoğu arkadaşıma verildi zaten, ben de Rüya'nın annesi Elif'e, Ada'nın annesi Başak'a, Ela'nın annesi Esra'ya ve en yeni blogcu, doğmamış Ayaz'ın annesi Burcu'ya sevgilerimi ve ödüllerini gönderiyorum.

3 yorum:

  1. Kola konusunda da benziyormuşuz. Ben de Kola'dan nefret ederim. Zaten artık temizlik malzemesi de oldu. İçmem, kızıma içirtmem içene de mani olmaya çalışırım:)

    YanıtlaSil
  2. ya kola deyince şu cocacolaya hastayım.
    nasıl pazar yapıyolar.
    Ramazan ın olmazsa olmazı ya.ne reklamlar Ya Rabbim.

    YanıtlaSil
  3. Arabanın kapı koluna sarılıp,çekince koca kişisi çek freni yenianne duracağız şimdi diye dalga geçer benimle..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails