Anne Aktivitesi

Biraz da ben aktivite yapmak istedim, bu aralar pek bir ıvır zıvır yapma halindeyim zaten. Kendime bir sürü oyuncak aldım. Keçeler, kurdeler, kağıtlar... Ne yapacağım tam olarak ben de bilmiyorum aslında ama yavaş yavaş, ucundan kıyısından derken bakınca hoşuma giden birkaç şey yaptım.

Çok seviyorum ufak tefek sevimli işlerle uğraşmayı, belki de bu sebeple Defne'ye evde birşeyler hazırlayabiliyorum oyuncak adına. Eskiden örgü de örerdim, Defne doğduğundan beri elime alamadım. Bir de o çok sabır gerektiriyor, ben başlar başlamaz bitsin istediğim için çok sıkılıyorum uzun işlerden.

Herneyse şu aşağıdaki bebek şekerlerini çok sevdiğim arkadaşım Burcu için daha doğrusu oğlu Ayaz için yaptım.
Çok zorlu bir hamilelik yaşadı arkadaşım. aslında öncesi de zordu, dış gebelikler, düşükler derken hiç beklemediği bir anda hamile kaldı. Bu sefer de yüksek tansiyon, sürekli bir preeklamsi tehlikesi, böbrek sorunlarıyla uğraştı. hastaneye yattı, çıktı, tekrar yattı derken bebeğin kalp atışlarının çok zayıflaması nedeniyle 30. haftada doğum yaptı. Ben şekerlere başlamıştım o arada, hamileliğini öğrendiğimde söz vermiştim, bebeğin çok fazla sabretmeyeceğini de biliyordum ama yine de yarısı duruyordu hala. Doğum yaptığını duyar duymaz tamamladım şekerleri. Bebiş şu an küvezde zaten, çıkınca tatlı tatlı dağıtırlar.



Kutuyu da kendim kapladım ve süsledim. İçine bir de lohusa tacı yapıp koydum, taksın arkadaşım kırmızı kırmızı. En son kitap alışverişimde idefix kolinin içine 3 tane bebek bakım cd si koymuş. Uyku, yıkanma vs ile ilgili. Bizden geçti artık bunlar ama Burcu'nun işine yarar diye onu attım kutuya. Bir de not kağıdı hazırladım, verdim kargoya.


Umarım beğenirsin canım benim.



Aslında daha farklı birşeyler yapmak niyetindeydim ama burada bulabildiğim tek malzeme bu oldu. Yine de fena olmadı sanki...





18 yorum:

  1. Füsuncum,
    Ayaz bebege saglikli cok guzel bir omur diliyorum, sekerleri cok guzel.
    Biz Doruk icinde aynı konseptte yapmistik biliyor musun =) Ayazin sekerlerini gorunce cok duygulandim o yuzden

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşlar füsuncuğum ellerine sağlık.. el emeği göz nuru arkadaşın için çok güzel bi hediye olmuş

    YanıtlaSil
  3. Oooo hayırlı arkadaşsın sen (:
    Burcuya öncelikle geçmiş olsun diyorum.
    Gözü aydın allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah...

    Ellerine sağlık. Çok zevkli oluyor bunlarla uğraşması. Ben tüm ıvır zıvırı Eminönünden alıp, hepsini pempiş pembiş karnım burnumda kendim yapmıştım can sıkıntısından.
    Defne napıyor? :P:P:p Benim derdim Defneyle, yerim onu ben yerimmm(:

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok güzel çok şık olmuş.. Analı Babalı Sağlıkla Büyüsün.

    YanıtlaSil
  5. Tekrar doğursam bana da yapar mısın:)))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım gerçekten harika görünüyorlar.Ayaz bebeğede hayırlı sağlıklı uzun ömürler diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım,hazırlardan hiç bir farkı yok.emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuşlar Füsun, ellerine sağlık! Ayaz Bey'de hoşgelmiş, sefalar getirmiş, sağlıkla büyüsün inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Canım,çok güzel olmuşlar.Ellerine sağlık.Ayaz bebeğede sağlıklı uzun ömürler diliyorum,en kısa zamanda küvezden çıkar,evine kavuşur inşallah..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık;) Süper olmuşlar:D

    YanıtlaSil
  11. füsuncum eline sağlık çok güzel olmuşlar.ben sanırım hazır alacağım hiç yapmaya konsantre olamıyorum.Burcuyu hatırlıyorum bir kere blogunu okumuştum tatsız şeylerden bahsediyordu.Bebekte bir sorun yoktur umarım.bu arada üşengeçmiyiz biraz ölçü gönderecektin hani.

    YanıtlaSil
  12. Ayac bebek.. hoş gelmiş..sefalar getirmiş..dünyamıza..

    Daha dünyaya gelmeden..yaşam mücadelesine başlamış , doğduktan sonra da devam etmiş..

    allahımın izni ile.. sağlıklı..huzurlu ve mutlu bir bebek olacak..annesini hiçç üzmeyecek..

    dualarım küçük melekle...

    Ellerine sağlık.. sevgi ile hazırladığın bu bebek şekerleri.. eminim çok tatlıdı..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuslar ,ellerine saglik.

    Yaratici olmak be guzel

    YanıtlaSil
  14. süper görünüyorlar ellerine sağlık. ne vefalı dostmuşsun.. maşallah sana
    bu arada sormadan edemeyeceğim, malzemelerini izmitte nerden almıştın. ben eminönü den bakmıştım da sonra fırsatım olmamıştı malesef. Buralarda nerede satılıyorsa bilmekte fayda var her zaman için
    feride

    YanıtlaSil
  15. kirazcım gerçekten mi? ayazla doruk pişti oldu desene, ne güzel, inşallah o da doruk gibi şanslı bir bebek olur:)

    gülcancım çok sağol:)

    haticecim ben de çok seviyorum böyle şeylerle uğraşmayı, ah istanbulda olacaktım ki, eminönünden çıkmazdım:)

    güneşcim çok teşekkürler:)

    elifcim tabi ki yaparım sen yeter ki iste:))

    eminecim çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. burcucum çok teşekkürler:)

    sibelcim çok sağol güzel dileklerin için:)

    filizcim inşallah canım, çok sağol

    nlo çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. başakcım evet o burcu, bebek şimdilik iyi, daha da iyi olacak inşallah, sen niye konsantre olamadın bakayım?
    ölçüyü de unutmuşum dün gece aldım hemen, mail atacağım şimdi

    doğacım güzel sözlerin için çok çk teşekkürler

    yelizcim çok sağol, yapmaya çalışıyorum işte kendi çapımda

    saliha betülün annesi (adını da bilmiyorum canım ya) çok teşekkürler
    malzemeleri izmit lisesinde aşağı doğru inen bir sokak var, orada küçük bir pasaj var, kırtasiye malzemeleri ıvır zıvır satılıyor, oralardan aldım canım

    YanıtlaSil
  18. canım arkadaşım füsun oturmuş 2,5 ay önce gelen bebeğime bunları yetiştirmiş. çok ssğolsun.
    ne denir ki aslında.
    o kadra mutlu oludm ki tarifi yok.
    Ayaz'ımdan önce şekerleri geldi eve :)
    herkese iyi dilekleri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails