Mim

Sevgili Melike ve Başakcığım beni mimlemişler. Bu mim bana uğramaz inşallah diyordum, zira pek alakam olmayan konularla ilgili ama iki yerden mimlenince kaçamadım, çiziktirdim birşeyler.

1.Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?
Pembe ve mor tonlarını çok seviyorum, siyah ve gri de çok çok fazla dolabımda.
Şimdi farkettim ki öyle çok farklı renkler yokmuş.

2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
Hiç öyle marka, mağaza tercihlerim yoktur, çok da anlamam anlasam da ilgilenmem zaten bu işlerle, vitrinlere bakıp karar veririm hangi mağazaya gireceğime. Yalnız büyükşehire taşındığımızdan beri alışverişe her çıktığımda koton'a uğrar oldum. Bunun en büyük sebeplerinden biri de mağazanın büyük, ferah olması ve görevlilerin sizi rahatsız etmemeleri. Rahat rahat gezip deneyip çıkıyorum.

3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
Kışın kot pantolon ve kazak, yazın etek/kot/keten pantolon ve tşört giyerim. Çok klasik olamadım hiçbir zaman, iş dışında kumaş pantolon giymem. İş yerinde de öyle takım elbise, döpiyes falan giyemem. Aslında çok güzel taşıyanlar var, ben de seviyorum ama soruda da dediği gibi kendimi rahat hissetmiyorum, mecburen giysem bile bu ben değilim diyorum.

4.Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?
Walla aklıma gelmiyor ya, anlamıyorum bu işlerden işte.

5.Asla giymem dediğin kıyafetler?
Platform topuk asla asla giymem, nefret ederim, önünde kocaman yazılar olan tşörtleri de giymem, çok yüksek topuklu, acayip sivri burunlu, kokoş ötesi ayakkabıları da giyemem. Şu ugg botları para verseler ayağıma sokmam ki ben yıllarca zevkime göre ayakkabı bulamadığım için sadece bot giymiş bir insanım ama ugglar görüp görebileceğim en kötü ayakkabı bence.
Aslında giymem dediğim o kadar çok şey var ki, o yüzden alışverişe çıktığımda çoğu zaman elim boş dönerim, tuhaf bir zevkim var sanırım, birşey bulamıyorum.

6.Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?
Hangi markalar ki onlar, ben bilmem, ilgilenmem. Asla da bir kıyafete 10 kıyafet parası vermem. Çok çok beğendiysem ölüp bitiyorsam, yıllardır aradığım modelse bile en fazla normal fiyatının 2-3 katını veriririm bir kıyafete, o da belki. Bir giysiye bu kadar para verilmesini saçma buluyorum, 2 sezon sonra sıkılıp bir kenara kaldırmıyor muyuz zaten?

7.En fazla yatırım yaptığın sektör?
Defne'ye oyuncak, kıyafet, kendime bol bol kitap.

8."Kitap, film, spor" hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Sporla uzaktan yakından alakam yok, biraz yürüsem yoruluyorum zaten, film izlemeyi severdim eskiden, şimdi sonunu getiremiyorum, sıkılıyorum ama kitaplardan asla sıkılmam, çok severim, sürekli okurum.

9.Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?
Özel bir yer yok, acıkınca en yakın yerde oturur yeriz.

Ben kimseyi mimlemiyorum, en yakın zamanda da bir kitap mimi başlatmayı kafama koymuş bir şekilde postumu sonlandırıyorum.

8 yorum:

  1. Kitap mimi çok güzel bir fikir canım bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler cevaplandırdığın için bende sevemedim mim olayını ama arkadaşlar mimleyincede kayıtsız kalınamıyor malesef..

    YanıtlaSil
  3. eminecim çok yakıda:)

    melikecim yok aslında ben çok seviyorum bu mimleri ama konu moda vs. olunca bu işlerden anlamadığım için çok ilgi çekici olmaz cevaplarım diye düşündüm:)

    YanıtlaSil
  4. korktum ben bu kitap miminden, bi kitabı aylardır bitiremedim; çalıştığım yerlerden sor emi hocam:)))

    YanıtlaSil
  5. haha mimin ilk sahibi belli oldu, sıkı çalış elifcim

    YanıtlaSil
  6. ben de seviyorum mimleri,hem cevaplaması eğlenceli oluyor hem de birbirimizi daha yakından tanıyoruz.Kitap mimi...tam da senden beklenecek bir konu:))

    YanıtlaSil
  7. Bu cevapladığın mim biraz kokoş işi galiba :)
    Yani modayı yakından takip etmek gerekiyor işte ınstyle gibi dergilere müptela olmak yada.. Adını bile yanlış yazmış olabilirim:)

    Herneyse işte, kitap mimi bence de iyi olur, faydalı da.
    Hatice
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. kitap mimi harika fikir füsun senin gibi eğitimciyede bu yakışır sabırsızlıkla takip edeceğim sizleri.. ayrıca şu mağazalarda görevlilerin adım adım takip etmeleri yokmu illet oluyorum alacağım varsada böyle durumda hemen sıvışıyorum ordan

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails