Şampuan ve Giysi Sobesi


Evdeki şampuan biter bitmez almaya niyetli olduğum bir üründü Gaia. Hiç araştırmadım, nereden alsam diye düşünmedim, içim rahat şampuan biter bitmez aldım. Sevgili Hülya'nın cici dükkanından. Kendisi pek hızlı ve çok anlayışlı bir satıcı başta onu söyleyeyim, tekrar teşekkürler.
Gaia tamamen organik bir ürün ve birçok testten iyi sonuçlar aldığını biliyorum. Şampuanı görünce anlıyorsunuz zaten ne kadar saf, ne kadar yumuşak olduğunu. Şeffaf değil ama renkli de değil, doğal bir rengi var. Kokusu ise inanılmaz. Parfüm kokmuyor, çok ağır, belirgin bir kokusu yok ama kokladığınızda içindeki portakal, papatya vs. esansları hissediliyor. Ve cildi kurutmadığı gibi ki benim için bu çok önemliydi, saçları da yumuşacık yapıyor. Yoğun kıvamlı olduğu için de çok az uygulamak yeterli oluyor.

Bu arada Defne'yle aynı gün doğan Toprak'ın annesi ve canım Kisd beni sobelemişler. Konu bebekler ve giyinme konusu.
1- Nasıl giydiriyorum?
Doğduğundan beri çok rahat giydiriyorum bir kere. Defne'nin hiç öyle 3 aylık kot pantolonları, tüllü elbiseleri, renk renk model model parmak boy ayakkabıları olmadı mesela. İlk ayakkabısını yürümeye başlayınca aldık. Ne kadar gerekiyorsa o kadar giysisi oldu hep diyebilirim. Fazlası bana gerçekten gereksi geliyor çünkü. Evde penye alt üst takımlar, eşofmanlar, dışarıda ise penye sweatshirtler, rahat pantolonlar giydi. Birkaç parça etek ve elbiseyi de özel durumlarda giydiriyordum tabi. Hala bu konuda önceliğimiz rahatlık, pek birşey değişmedi. İhtiyacı olan kadarını alıyoruz, büyüdükçe yeniliyoruz.

2- Nerelerden Alışveriş Yapıyoruz?
Beğendiğim herşeyi heryerden alabilirim aslında. Pazardan, markasız dükkanlardan vs. Ama içime sinen çok fazla şey bulamıyorum bu bahsettiğim yerlerde ve adı bebek eşyası olunca hiçbiryerde çok çok ucuzuna rastlayamıyorsunuz. Defne'nin gardrobuna baktığım zaman Lcw ürünlerinin ezici bir çoğunluğu var. Birkaç parça hariç herşeyi neredeyse bu marka. Neden? ÇÜnkü heryerde bulabiliyorum bu markayı. Ürünleri sevimli, çeşitli. Örneğin düz beyaz bir gömleği heryerde aradıktan sonra yine orada bulmuştum. Sorduğum heryerde uzaylı gibi bakmışlardı yüzüme. Takım satıyorlarmış hep!! Ayrıca Lcw oldukça uygun, özellikle indirime girdiğinde ki çoğunlukla indirimde zaten, tşörtleri 5-8 liraya bile alabiliyorsunuz. Ayrıca büyük marketlerin bebek reyonlarından da çok uygun ve kaliteli penye takımlar aldım. Evde veya yatarken giydirmek için çok uygun.

3- Ütü
Tabiki de yapmıyorum ama 1 yaşına kadar ütüledim sanırım.


4- Terlik mi, Sandalet mi?
Buna da tabi ki de sandalet diyeceğim:) Terlik giydiren var mı ki? Biz bir kere denedik çocuk adım atamadı, terli ayağından fırladı gitti. Aslında sandalet şu anki en büyük sorunumuz hala bulamadık güzel birşey. Önerisi olan?

5- Şapka sorun mu?
Hayır değil, hiçbir zaman da olmadı. Küçükken yanlardan bağlanabilen modeller kullandık. Şimdi de kendisi talep ediyor. Dışarı çıktığında çok güneş var, şapkamı alalım diyor hemen. Biraz rüzgar essin eliyle sıkı sıkı tutuyor düşmemesi için. Geçen gün saat 7de parka şapka almadan gittik. Şapkam diye ağladı, eve dönmek istedi, zor ikna ettim.

6- Mayo kullanıyor musunuz?
Biz daha Defne'yle hiç denize gitmedik ama gitmiş olsaydık kullanmayacağımı biliyorum. Bezlenen bir bebeğe mayo giydirilmesi bana mantıklı gelmiyor. Bez çıkacaksa çiş- kaka durumları ne olacak? Çıkmayacaksa üstüste giydirmenin anlamı ne diye düşünüyorum. Bu sene de mayo bez kullanacağız çok büyük ihtimal.

Yazdım rahatladım ne zamandır sobeleri yazamıyordum. Bu sefer göndereceğim birkaç kişiye. Bu aralar yoğun ama olsun belki yazar, Rüyacığın annesi Elif.
 Ayaz'ın annesi Burcu.
Ada'nın annesi Başak
Pek şık bir hanım Gülce'nin annesi Emine
Bir şık ve tarz hanım daha var, giyimini merak ettiğim. Nilsu tabii. Özlemcim sen de sobelendin:)

9 yorum:

  1. gaia'yı begüm'ün kolu yandığında bulmuştum ben set halinde şampuanını,nemlendiricisini almıştım ilk başlarda kokusundan hoşlanmamıştım ama rahatlatıcı bir koku geliyuor şimdilerde :)

    YanıtlaSil
  2. Füsuncum , biz deichmandan aldık sandaletimizi. Gercekten cocuk cesitleri cok ve bircok magazaya göre hesaplı.
    http://www.deichmann.com.tr/site/tr/catalog.php?brand=17&category=0150157100000607&product=1003421

    Bu modelin pembesini aldık , cok memnunuz. Hülyada tuna için nike aldı yine aynı magazadan . Ugra istersen.

    YanıtlaSil
  3. Füsuncuğum teşekkür ederim, en yakın zamanda yazacağım:))
    Zara'da çok hoş sandaletler varmış, biz almamış olsaydık oradan alırdım sanırım.Bak istersen canım.

    YanıtlaSil
  4. güneşcim iyi gelmiştir umarım begüşün koluna

    hayattocum deichmann aklımda, ilk fırsatta bakacağım

    eminecim ah keşke zarakids e bayılıyorum ama sadece uzaktan, burada yok maalesef

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullansın defne. lüleli saçları açmada birebir diye de ekleyeyim. tuna'nın saçlar da uzun ya, başka şampuanla yıkayınca arap saçı gibi dolaşıyor
    sandaletler için nike santiam şiddetle öneririm

    YanıtlaSil
  6. Füsuncum LCW'den ben de vazgeçemiyorum.Fiyatını,kalitesini bir yana bırak,kalıpları hoşuma gidiyor.Bizimkiler gibi tombik göbeklere özellikle.Annem en son oradan şalvar benzeri birşey almış,Zeynep çıkarmıyor,çok rahat.Aklında bulunsun.Sandalete çok hevesleniyorum,geçen yazı crocsla geçirdik,bu yaz daha açık birşey almak istiyorum ama tombik ayaklara uymuyor ki kolay kolay modeller.O bantlı sandaletler falan çok sıkıyor üstten...

    YanıtlaSil
  7. Füsun'cum teşekkür ederim... Henüz girebildim nete ve yeni gördüm... En kısa sürede yazarım:)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullansın defnoşum şampuanlarını..Bende bolca lcw tercih ediyorum,sandaletleride yiğite yeni aldık,ceyonun..öptüm sizi..

    YanıtlaSil
  9. Füsuncum yaz için Crocks'u tek geçerim. Ben aradım aradım sonunda bir Nike sandelet aldım enfes ama Can gymedi:) tutturdu kiyokkkss diye:) Hele kızlar için enfesss modelleri var, tavsiye ederim:)
    Öpüldünüz...
    (Not nolurrr bizim blogumuzu listende güncellermisin Füsuncum
    http://kirmizibu.blogspot.com)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails