Ekmekli şiir...


Ben senin en çok sesini sevdim
Buğulu çoğu zaman, taze bir ekmek gibi
Önce aşka çağıran,sonra dinlendiren
Bana her zaman dost, her zaman sevgili...
............................

Pişirmeyi becerebildiğim ilk ekmek bu dörtlüğü hatırlattı bana. Yıllar önce bir cep mesajıyla çok sevilen birine gitmişti, şimdi kocam olan birine...

...............................
Ben senin en çok bana yansımanı sevdim

Bende yeniden var olmanı, benimle bütünleşmeni
Mertliğini, yalansızlığını, dupduruluğunu sevdim
Ben seni sevdim, ben seni sevdim, ben seni…

Şiirin tümü için TIK

4 yorum:

  1. şiir çok güzel, ekmek de enfes görünüyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Füsuuunnn, gözlerindeki aşkı zaten göreceğiz ama haftaya bu ekmekten mutlaka isteriz, ona göre :))))

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık adaşım çok güzel gözüküyor... Benden sana bir tavsiye eğer bu kadar büyük bir ekmek yapmak istemiyorsan.Ekmek makinesinde mayalandıktan sonra 3 saatlik programın mesela son 1 saat kalasında hamuru al elini ıslatarak küçük parçalara ayırıp normal fırında pişir çok şirin küçük ekmeklerin olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails