Nurturia - Sapanca 2

İlki için TIKTIK


İşte bu sessiz sakin göl eşlik etti o gün çılgın çocuk kahkahalarına, deli ağlamalarına, durmaksızın koşturmalarına, uykulara, yemelere, yememelere...
Annelerin bitmez sohbetlerine, hem çocukların peşinde koşturup hem iki lafın belini kırma çabalarına...

Çok keyifli, eğlenceli, bol sohbetli, kahkahalı bir gün geçirdik, fiziken tanımadığımız ama aslında çok iyi tanıdığımız, yokluğunda merak ettiğimiz ve hatta özlediğimiz anne ve çocuklarıyla.
Ne güzel çocuklarsınız siz ve ne güzel anneler. Eleştirmeyen, yargılamayan, dinleyen, hep ve sadece yardımcı olmaya çalışan. Sizinle olmak çok güzeldi, tadı damakta kalan  kamyonlu pasta gibiydi:)


Sıkılırım ben kalabalıktan aslında, yorulurum. Ama  bu kadar bildiğin, belki yakın çevrenden bile fazla şey paylaştığın bir toplulukta sıkılmak mümkün mü? Biri bitmeden bir sonraki buluşmayı hayal edersin işte öyle.


Bütün çocuklara bayıldım ama biri var ki o bambaşkaydı. Blog alemine ilk daldığımda tanışmıştım annesinin bloguyla. Çok sade, bildiğin cool bir blogdu. O zaman bu küçük adam bir isimdi sadece benim için. Annesinin bilgilerini paylaştığı postlarda arada ismini gördüğüm bir imge. Nurturia ile somutlaştı Ilgaz, buluşmada ise adeta 2. çocuğum oldu. Bacaklarıma yapışması, kolumdan sürükleyip oyun oynamak istemesi, uzaklardan koşup gelip üstüme atlaması ve hatta ayakkabısını bile bana bağlatması çok ama çok keyifliydi. Ben onu zaten çok seviyordum, şimdiyse çok özel oldu benim için.


Elif çok uzaklardan geldi, bir de üstüne rahatsızlandı orada, Burcu şartları zorladı, ısrarlarımı kırmadı, Özge hastalıkla uğraşmalarına rağmen kalktı geldi. Herkes orada olmak istiyordu çünkü haklı olarak. İyi ki geldiniz kızlar, ne iyi ettiniz ne iyi.

Gelemeyenlerin kalbi oradaydı, biliyorduk, bizim de onlarla.

Çok sevdiğim bloggerlar da vardı bu sefer. Sibel, Burcu_ırmak, ilk blog arkadaşım Özden, buluşmadan sonra daha da sevdiğim Bedaredem, Toprakana, Begüm'ün annesi Güneş. Sizleri de iyi ki tanımışım, iyi ki görüşmüşüz, hala mutluyum ben.

Son olarak da Çınar'ın 2. doğumgününü kutladık hepberaber. Pastayı yalaması hala gözümün önünde. O sırada Defne ve Ilgaz'ın ona bakışları, nasıl içleri gidiyordu yalamak için:) Başak'ın sürprizleri çok şekerdi, çok sevindirdi çocukları ve de bizleri. Bu toplulukla doğumgünü kutlamak büyük şanstı gerçekten, çok özeldi. Herşey özeldi.
Gittiğin bir yerden iyi ki gitmişi diyerek dönmenin hazzı ise bambaşka.
Teşekkürler hepinize...

Not: Fotoğraflar çekilen tüm fotoğraflar arasından seçilmiştir. Karma çekimdir. Çeken ve paylaşanlara teşekkürler.

29 yorum:

  1. bizim bir fotoğrafımız yok mu yani şimdi :(

    YanıtlaSil
  2. ikimizin yokmuş evet:( çok az kişiyle çekilmişim hatta

    YanıtlaSil
  3. çok sevdiğim bir arkadaş oldun artık füsuncum,iyi ki karşılaştık:)

    YanıtlaSil
  4. Füsun'cum,

    Daha güzel özetlenemezdi!!! Ellerine sağlık!

    Evet, bizim için de çok özel bir doğumgünü oldu; sizlerle bir arada olmak şahaneydi! Ve bu sefer seninle de daha çok sohbet edebilme fırsatımız oldu, ona da ayrıca sevindim!

    Hemen bahar olsun da yeniden buluşalım Sapanca'da diye bekliyorum şimdi...

    Kocaman öpüyorum seni ve Defne'yi!

    Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
  5. İnşallah bir dahakine de biz tanışırız :))

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ben hiçbirşey anlamadım, bir daha buluşmalıyız:(( Ayrıca seni çok sevdim ben:))

    YanıtlaSil
  8. burcucum kesinlikle:)

    aaa başak ankaraya geleceğiz ya:) ama sapanca özel oldu artık değil mi hepimiz için? biz de çok öptük sizi

    baharcım ne güzel olur, çok sevinrim

    elifcim aynen ben de çok sevdim seni:)) kesin buluşmalıyız, ankara??

    YanıtlaSil
  9. eveeet, bekliyoruz Ankara'ya :) Oh oh, ayda bir buluşma, süper!

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelsiniz hepiniz:) Ankara'ya da gelirsiniz di mi???

    YanıtlaSil
  11. Sapanca bana evlenmeden önce teptiğim K.mürsel-Ankara arası yolları hatırlatır hep.Bir de evlendikten sonraki gidişlerimde,özlenelere kavuşmaya çok az kaldığını...
    Ne güzel birgün olmuş.İmreniyorum bu buluşmalara ama ben sanki kimseyle kaynaşamam gibi geliyor:)

    YanıtlaSil
  12. Eee ben de 29 ekim ankara buluşmasında tanırım bu güzel anneleri... Sapancaya gelemedik diye üvey evlat mı olduk şimdi :( :PP

    YanıtlaSil
  13. Sapanca-1 e gelenler daha bir kaynaştı sanki ben uzaktan gözlemledim çoğunlukla, ama sanaldan gerçeğe taşıma yakınen görmek çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel fotolar..
    Bütün çocuklar güzeldir bu kesin ama nurturia çocukları daha mı güzel ne:P

    YanıtlaSil
  15. negüzel ben de katılmak isterdim, ve yakından tanımak isterdim , çok üzüldüm şimdi,

    YanıtlaSil
  16. çok güzel geçmiş belli .. doğum günü çocuğunu da öperim ..

    YanıtlaSil
  17. Yarından tezi yok Ilgaz'a okumalıyım bunu :)

    YanıtlaSil
  18. Kızından tanıdım seni Sapanca'da, o kadar dikkatli bakmışım ki fotolar da o dünyalar gğzeli prensesine görür görmez tanıdım :) seni sonradan gördüm ve tanıtmaya çalıştım kendimi..başaramamışım sonradan anladık :)) çok sevdim ikinizi.. Kızın ayrı tatlı, sen ayrı... çok memnunum.. çok

    YanıtlaSil
  19. bune güzel bol çocuklu bir buluşma olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
  20. başak hakkaten ayda 1:)

    özlemcim büyük bir aksilik olmzsa geleceğim inşallah, seni görmeyi de çok istiyorum

    başak sen de gelebilirdin aslında ankaradan, hatta bizde de kalırdın, çocuklar söz konusu olunca hemen kaynaşılıyor aslında:)
    blogger da oktu hem bu sefer

    burcu hiç olur mu, az kaldı ankaraya da az:)

    güneşcm grçekten sadece resmini görüp geröekten tanışınca değişik hissediyor insan kendini:)

    dilek bilmem ki, hepsi güzeldir hepsi:)

    elif nurturia ya üye değil misin? haberin mi olmadı? kıpır anneler grubu var oraya üye ol mutlaka

    YanıtlaSil
  21. feridecim güzeldi gerçekten:)

    damla yerim ben onu, özledim walla şimdiden

    burcu kim olduğunu çok sonradan kavrasam da orada da çok sevmiştim zaten ben seni, sen de çok tatlısın

    nilay hakikaten çocuk bahçesi gibiydi, çok güzeldi

    YanıtlaSil
  22. Füsunnnnn ikimizin fotosu yok, neyse Ankara'da eksiği kapatalım. Ben seni tanıdığım için çok mutluyum...
    Sevgiler
    Özden&Can

    YanıtlaSil
  23. Füsunnnnn ikimizin fotosu yok, neyse Ankara'da eksiği kapatalım. Ben seni tanıdığım için çok mutluyum...
    Sevgiler
    Özden&Can

    YanıtlaSil
  24. ay ağlıcam şimdi ama yaaa :(
    Ankara'ya çatlarım gelmezsemmm :) hıhı :))

    YanıtlaSil
  25. ohh ne güzel yapmışsınız kıskandım valla:)) keşke bizde gelseydik:)) öptüm canım...

    YanıtlaSil
  26. özdencim inan duygular karşılıklı:) evet seninle de yok fotomuz, ne yaptım ben bütün gün allah aşkına? ankarada daha sakin ve organize olacağım:)

    melike gelecek misin, ne güzel olur

    ah nilom ya keşke gelseydiniz. buluşalım da istediğin kadar çek şekerim:)

    YanıtlaSil
  27. :)) füsuncummm canım.yine ne güzel yazmışsın.bloguna pek yorum bırakmasanda yine duru güzel bir yazı yazmıştır diye bir çırpıda okuyorum.yakınen tanışmak bambaşka oldu gerçekten.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. özlemcim çok tatlısın, güzel sözlerin için çok teşekkürler. gerçekten harika oldu tanışmak ama toprakla defneyi çekmeyi unutmuşuz:)

    YanıtlaSil
  29. burası sapancada neresi acaba çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails