Gidenlerin ardından....


Köydeyiz. Döndüğümde orada olmayacak bir dost. Vedalaştık, o beni uğurladı ama o gidecek aslında. Kalanlar, gidenler karıştı. Boğazımda bir düğüm, gözümde iki damla (belki daha çok). Alışmışlık ama daha da fazlası. Bir yanım eksik, daha şimdiden. Üzüntü ne manasız bir kelime, ne boş. Keder belki hissettiğim. Boşluk...

30undan sonra, çocukluk arkadaşı kıvamında dost kazanılır mı? İnanmazdım ya olurmuş. Gelirsin ama biliyorum ben. Dönersin. Daha çok geceler yaşarız birlikte. Bu şarkı eşliğinde.
Ne dersin?

7 yorum:

  1. Dostluk ne güzel şeydir.Dostluğun yokluğu keder sebebi,umarım gidişler
    dostluğunuza mesafe koymaz.

    YanıtlaSil
  2. gitmek mi zor kalmak mı sorusuna hep kalmak derim. ortak yaşanmışlıklardan arta kalanlarla başbaşa kalmak zor...

    YanıtlaSil
  3. gözden uzak olan gönülden ırak olur derlermiş ama bence böyle dostluklar yaşanınca ne olursa olsun unutmuyor insan

    YanıtlaSil
  4. Bilirim:( Allah kavuştursun...

    YanıtlaSil
  5. Allah kavuştursun Füsüm...
    Özledim sizi çok,eski resimlere postlara baktım bol bol:)

    YanıtlaSil
  6. canım inşallah en kısa sürede biraraya gelirsiniz :S üzülme hiç...Dostluk çook önemli bir kavram hakikatten...insan değerini bbilmeli her zaman..arkadaş çoook oluyor ama dost kolay kolay bulunmuyor

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler, dost kıymetli gerçekten, hele ki kıymet vereni daha bir başka. uzun sürmez umarım

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails