Parmak arası


"Ben de senin gibi, halam gibi parmak arası terlik istiyorum anne. Ama kırmızı olsun, çiçekli olsun tamam mı?"

Köyün pazarında aradık taradık bunu bulduk babasıyla. Giyemez sanmıştım ama parmak araları kızarsa da çıkarmıyor ayağından. Çiçekleri de var aslında. Nerede mi? Ayağının bastığı yerde. Var mı var:)

Bu arada 15 gündür hayatımızda çok çok önemli bir şey değişti. Emdiği dönemler az olmak kaydıyla, neredeyse doğduğundan beri ayakta sallanan Defne artık sallanmadan uyuyor.
1-2 aydır zaten istemediğini belli ediyordu, yatağına atlayıp böyle uyuyacağım diyordu ama zaten biberonu bıraktığımızdan beri zor uyumaya başladığından bir de sallamayı bırakmaya biz cesaret edemiyorduk.

Köye gelince yine sallaya sallaya uyutamadığımız bir gece karar aldık babasıyla. Yarından itibaren sallamaya son dedik. Defne zaten dünden razı, bir kere bile sallayın demedi. Şimdi 2 kitap seçip okuyoruz, sonra gece lambasını kapatıp odayı karartıyoruz ve yanyana yatıp uyuyoruz. Yani o uyuyor:) Uyuma süresi de aşağı yukarı aynı hatta çok yorgunsa daha da çabuk.

En korktuğum aşamalardan biri buydu. Bunu da atlattık. Şimdi tek merakım okul. Bakalım o nasıl olacak?

12 yorum:

  1. korkma canım onuda halleder Defne :)
    ayrıca bizim uyku serüvenimizde aynı ama bende uyuya kalıyorum artık yanında :D ne fena dimi ;)

    YanıtlaSil
  2. Kızınız çok güzel. Maşallah. Blogunuzu çok begendim.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Allah nazardan korusun cok tatli bir kızınız var anlaşılan oldukça da akıllı.. Evin içindeki huzur ve bilinçli büyütmek böyle durumları cocukların daha çabuk atlatmasına yardımcı oluyor , Allah hayırlı bir evlat olarak görmeyi nasip etsin size ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ayaklarına da çok yakışmış terlikler, herkese böyle güzel olmaz hani :)

    YanıtlaSil
  5. Terliklerini yesinler...Defnecik çok tatlı maşallah. Parents dergisinde gördüm blogunuzu. Çok hoş bir anı olmuş sizin için :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. biz de psikolog hanımları ve ege yi ve Defne yi çok severiz..:))

    YanıtlaSil
  7. Hadi gecmis olsun Fusun. Okulu da halleder insallah Defne'cik. Terlikler yakiyor hakikaten. Kimilnaz gorse, anne bana da bundan al derdi kesin.

    YanıtlaSil
  8. Amanın onlar ne güzel terlik öyle,aslında marifet terlikte değil ayaklarda
    insanın ısırası geliyor pekte yakışmış o güzel ayaklara
    kızın çok şeker allah bağışlasın maşallahhh

    YanıtlaSil
  9. allahım ben bile giyemiyorum parmak arası, valla çok acıyor parmak aralarım :) çok tatlısın defne.. dün parkta defneye çok benzeyen birini gördüm ama değildiniz e şehirler de farklı tabi ama olur mu olur demiştim :)))

    YanıtlaSil
  10. Bayılıyorum şu kızların kokoşluğuna birgün benimkide böyle olurmuuuu???

    YanıtlaSil
  11. bahar ben defne yanımdayken asla uyuyamıyorum hem iyi hem kötü aslında. gece yarısı yanımıza gelince kötü oluyor mesela

    yulia ben de seninkine bayıldım:) hoşgeldin

    e.n.k. ne güzel şeyler yazmışsın çok teşekkürler, sevgiler benden de

    zeynep di mi ama:)

    araştırmacı anne hoşgeldin. memnun oldum ben de seni tanıdığıma, sevgilerimle

    nihaaaan:) biz de robotsdoodlesandorangebubbles ı çok severiz:))

    pratikannecim inşallah dediğin gibi kolay olur. oyy kımılnaza da alıver annesi:)

    gamzecim çok sağol. 50 mm nin marifeti:)

    karışıkpizza çok teşekkürler:))

    annekaleminden tanışırız birgün belli mi olur, çok isterim

    nurgül eninde sonunda oluyorlar, olur olur:))

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails