Haftasonlarını sevmem için çok sebep var...


Keçeyi seviyorum demiş miydim:)) Bir miniğin bebek şekeri sepetini süsleyecek bu harfler. Ben çok sevdim, yaparken de bitince de.


Balonlar patlayınca da güzelmiş:)


İşte bu deli işi. Hakkaten öyle ama. Gördüğüm en minik delikli etamin kumaşıydı sanırım.


Renkli herşeyi çok seviyorum, hele böyle şirinse:))


Çok sevilen iki arkadaşla geçen harika bir haftasonuydu. Defne çok güldü, çok eğlendi. İlk kez bir yaşıtıyla uzun süre beni aramadan oynadı, sohbet etti, kıkırdadı, hopladı, zıpladı, kudurdu. O halleri çok ama çok tatlıydı.
Bir de Defne ilk kez trene bindi, ilk kez anne kız yalnız yolculuk yaptık. Beni hiç üzmedi, çok keyifli bir yol arkadaşıydı.
En kısa zamanda tekrarlarız umarım...

22 yorum:

  1. Çok şeker olmuş emeğinize sağlık
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. etamini de sen mi yaptin Fusun?
    bayiliyorum ben kanavicelere ama boynum izin vermiyor malesef yapmama :(
    olsun ben de yapilmislarina keyifle bakarim :)
    ne guzel anne kiz yolculuk yapmaniz baslamis hep devam eder dilerim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok şık ve güzel olmuş, emeğinize sağlık:)
    Patlayan balonlara üzüldüm:(( Dalgalarla birlikte suya karışacakları için:((
    Etamin işi harika, siz mi yaptınız?

    YanıtlaSil
  4. herşey renkli renkli çok güzel :)
    hele buluşmanız çok çok harika :)

    YanıtlaSil
  5. pasta köşesi, teşekkürler

    yok gülçincim, isterdim ama o kadar sabır bende yok tam deli işi. Arkadaşım burcunun eseri o, evinde bunu gibi bir sürü tablo yastık vb şey var.

    semi hakkaten suya karışacaklar, o kısmını düşünemedim ben. etamini ben yapmadım dediğim gibi, çok seviyorum ama onu beceremem sanırım

    baharcım sağol, öperim

    YanıtlaSil
  6. minnoşa bayıldım,ne kadar şirin :))
    fotoğrafların hepsi çok güzel

    bu arada kendi seçimlerinizden oluşan hatta fotoğrafınızı arka plan yapabileceğiniz bir kol saatine sahip olmak isterseniz blogumdaki hediye çekilişine göz atabilirsiniz :)

    http://rebeltakipte.blogspot.com/2011/10/saatiniyaratcomdan-hediye-varkacrmayn.html

    YanıtlaSil
  7. hiii etamine bayıldım! Son postumda ben de şuan işlediğim etaminden bahsetmiştim. Bunu görünce buna da vuruldum valla. Acaba şablonu var mıdır arkadaşınızda?

    YanıtlaSil
  8. balonlar bana k.m. sahilini hatırlattı.bu kadar çok değillerdi ama her daim bir baloncu olurdu sahilde,hala var mı:(

    o kurbişten bizde de var:)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık keçeden yaptıkların çok güzel olmuş.
    Hep yap, daha fazlasını yap, çeşit çeşit yap:))

    Bir de umarım en kısa sürede yine anne-kız harika bir yolculuk yaparsınız...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş.. ellerine sağlık..keçe benimde merak saldığım bir konu şu sıra..

    YanıtlaSil
  11. ayaz böcüsüüüüü :))) çok şirinsin :) keşke defnoşumu da koysaydın annesi :) resimler ve çekilenler harika işlemeye bayıldım,onşa uğraşın içine nasıl da sıkıştırıveriyorsun böyle cici şeyleri ellerine sağlık :DD

    YanıtlaSil
  12. güzel bir buluşma olmuş :)) dostluğunuz hep sürsün diyelim :)) ayrıca keçeler de etamin de harika duruyor, eline sağlık :))

    YanıtlaSil
  13. Keçelere bayıldım, çok güzeller, ben bir türlü el atamadım keçe işine, fotoğraflar çok güzel özellikle gülen biri var tam bir şeker

    YanıtlaSil
  14. fotoğraflar o kadar keyifli ki bakmaya doyamıyor insan...el işine dayalı olan herşey beni çekiyor sanıyorum kanaviçeyede bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. etamin benim, deli işini ben yaptım :))
    kirazzade; şablonu var ama ne taratmayla ne de başka şekilde yollanamayacak kadar karışık. siyah-beyaz bir örnekti ve bundan kat be kat büyük ve zor işlemeler yaptığım halde beni en çok zorlayan iş olmuştu.
    canım arkadaşım; iyi ki geldiniz, ne güzel bir haftasonuydu:)

    YanıtlaSil
  16. nee güzel şeyler bunlar harika :) gülümsetiyor...

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. renkleri kim sevmez ahh carpı işini görunce nasıl ozendım bır dolu işim var bıtmesı gereken benımde..

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık keçeler çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  19. içim açıldı vallaha her fotoda.biz niye görüşmüyoruz yaaaaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  20. rebel çok teşekkürler, bakıyorum

    kirazcım yazmış kendisi zaten, yakından foto çekip yollsak olur mu acaba?

    başak:) k.s. sahile gitmeyeli çok oldu cts gideceğim bakarım:) ay o kurbiş çok şeker ya

    nohutcum fikir bulabilsem daha çok yapacağım aslında çok seviyorum. bu cts yakın ama anne-kız bir yolculuk daha var:)

    sevgi keçe çok zevkl gerçekten, eminim güzel şeyler çıkaracaksın

    alevcim işleme ayazın annesinin eseri:)) çok teşekkürler güzel sözlerine de:)

    anne kaleminde amin:) çok teşekkürler

    fadişcim keçe hem kolay hem de zevklidir bence hemen sen de bir el at seveceksin

    sümeyye aynen:) el işi olması yetiyor değil mi? eminim senden harika işler çıkar ama biraz oyalayıcı bu

    burcu gene gelelim di mi:) siz de gelim ama:)

    leyla çok teşekkürler:))

    nohutcum çarpı işi beni de heveslendiriyor ama pek bana göre değil sanırım:)

    Hacer çok teşekkürler:)

    ikizbebek bence deeeee!!! ne yapsak ne etesek de görüşsek

    YanıtlaSil
  21. hepsi harika ama etamine bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  22. ben de gönül:) daha neler var burcu da görsen:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails