My Owl Barn


Takvimi burada hazırlayıp indirmiştim. Ne zamandır basılmayı bekliyordu. Akibeti geçen yılki gibi olmasın, bütün bir yıl bilgisayarda beklemesin diye azmettim ve yeni yılın ilk haftası bitmeden hazır ettim takvimi.

Baykuşlarla ilgili hiçbir zaman özel duygularım olmadı benim. Ne uğursuz bulurdum, ne sevimli. Ama internette öyle güzel illüstrasyonlar görüyor ki insan, daha önce önemsemediği şeyleri bile sevebiliyor. Kalp bile seviyorum artık ya, çok acayip:)


Bakıp mutlu olunacak birkaç şey daha işte, iki satırlık postun özeti.

6 yorum:

  1. :))) yazdıklarına aynen katılıyorum. Daha önce üstünde çok da düşünmediğim şeyler şimdi gözüme çok daha farklı görünüyor... Hepsi de olumlu, ne güzel..

    YanıtlaSil
  2. ah o illusrıonlar sevımsızı bıle guzl gösteriyor herşeyi baykuşlarsa baska bir alem..

    YanıtlaSil
  3. Ben tuba'da görmüştüm ilk o zaman yaptırmıştım şimdi ocak ayını buzdalabına yapıştırdım bile...küçük ve basit şeyler nasılda hayatımızı,evimizi güzelleştiriyor değil mi ? Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Cok guzelmis.Bende indirmeye basladim.Bakalim ben ne zaman yaparim. Orasi mechul iste :))

    YanıtlaSil
  5. ben yılbaşından önce çıktı aldım ama hala poşette :*( hemen asmalı ;)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails