Bu aralar hobim bundan ibaret. Ne keçe ne kumaş görmüyor gözüm, görmek istemiyor. Ama bu paketleri yaparken, hediyeleri hazırlarken nasıl mutlu oluyorum anlatamam. Pek sevile bir arkadaşa, bir de minik kuzuya gitti bu paketler de.

Haftasonu İstanbul'daydık ailecek. Çok sevdiğim arkadaşlarımla görüşüp, harika zaman geçirdim. Kısa zamana çok iş, çok arkadaş sığdırdım. Bir de ne zamandır istediğim şifonyeri aldım yatakodası için. Orası da gittikçe beyazlara bürünüyor, çok seviniyorum. İçim açılıyor. İstediğim 1-2 ufak eklemeyi de yapabilirsem fotoğraflayacağım ama az daha beklesin şimdilik.


3 yorum:

  1. Paketler gerçekten çok albenili, insanın açmaya kıyamayacağı cinsten. Mobilyalarda bende beyaza karşı bir sempati duymaya başladım. Beyaza dönüştürmeye çalıştıklarım oldu, başarısız olanlar daha başka renklere dönüştü derken klasik kahverengi mobilyalar artık pek bir sıkıcı geliyor banada. Merakla bekliyorum fotoğrafları :)

    YanıtlaSil
  2. süpermiş ya bayıldım :) benim kurabiyelerimi bi an bu paketlerde düşündüm de.. :)

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çoook ciciler,o paketlere bakıp bakıpta mutlu olur insan,
    içinde ne olduğunu bile merak edemezsin,paketi bozmaya kıyamazsın, o derece:):)
    Beyaz diyince,şifonyer diyince...
    pek bir meraklandık doğrusu:)
    sevgiler

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails