Güzel fotoğraflar (yanlış anlaşılmasın benimkiler değil:))


İçimde bir şeyleri harekete geçiren, bir yerlere dokunan ya da sadece gözüme hoş gelen fotoğraflara bakmak bana keyif verdiği kadar ağlama isteği de uyandırıyor çoğunlukla. Bir türlü tatmin edemediğim bir fotoğraf hevesim var. İstediğim gibi olmuyor, olamıyor. Hoş çaba da göstermiyorum ya, yine de daha iyisi, daha tekniği, daha güzeli olsun istiyorum. Çekmeyerek nasıl olacak onu da bilemiyorum. Haftada bir anlamsız da olsa, hakkında yazacak birşey bulamasam da çektiğim fotoğrafları paylaşsam ya burada.
Diyorum ama yapabilecek miyim bakalım...


Heyecanlıyız bu ara. Geçen seneden beri Defne defalarca gösteriye çıktı ama bu seferki ciddi. Bale okulunun gösterisi var bu kez. Kıyafeti geldi, öğretmeni giymeyin dediği halde bir kerecik giyildi, fotoğraflar çekildi. Haftaya bugün büyük gün.


Bu arada balkonda çok zaman geçirdik. Çiçekler diktik, saksıları değiştirdik. Kavga dövüş, kıkır kıkır, bağırış çağırış yaptık birşeyler. Halaa ama halaaa bir masa alamadım. Evren duy artık sesimi:)



Bu kırmızı çiçek nedir bilmiyorum ama coştu, çok güzel oldu. Aynı performansı hala uykudaki sardunyalarımdan da bekliyorum. Çok nazlılar bu sene. Ne zaman açacaklar da izleyeceğiz?


Bugünlük bu kadar, görüşmek üzere...

19 yorum:

  1. Çok sevdim saksılarınızı, sulama kabınızı. O duvara monte edilmiş olanlar da ayrı bir güzel. Çiçek olur da güzel olmaz mı hiç? Sardunyaları birazcık susuz bırakın (diyeceğim ama benim yüzümden kururlarsa diye de korkuyorum:)) Benim 4 saksıda sardunyam var, nasıl bir coşmadır, yarıştır anlamadım, yaparağından çok çiçeği var :)
    Fotoğraf izlemeyi(böyle deniyor sanırım!) çok severim. Paylaşın, hep bakmaya gelelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) bu arada ben sürekli suluyorum sardunyaları biaz ara vereyim bari:) iyi ki söylemişsiniz

      Sil
  2. GERCEKTEN COK GUZEL RESIMLER:d

    YanıtlaSil
  3. Fotograflarin cok guzel. Yazamazsan en azindan fotograf blogu gibi kullan burayi :)
    Bu arada, o cicek benim bildigim kadariyla Kalanchoe denenlerden, farkli renkleri de var. Bendeki turuncuydu ve ayda yilda bir acabilirdi (benim bakim sorunumdan olsa gerek). Buna ragmen yapraklari cok dayanikli, kolay ölmüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Görüntüler harika, tütü ise kim bilir nasıl yakışmıştır kuzuya:)

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel goruntuler..icim acildi :)

    YanıtlaSil
  6. Bu sene sardunyalar çok tembel, ben de bekliyorum kendilerini:) saksılar harika ayrıca:)

    YanıtlaSil
  7. şu an adını hatırlayamadım ama mutlaka adını yazacağım çiçeğin :)
    çok nazlı olmayan uzun vadeli bi çiçek ,dallarından yeni saksılarda çoğaltmıştım çiçeği ,bakımı kolay,neşeli çiçek bence...

    bu arada benım de bloğuma beklerim.

    www.hayalieren.com

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, sormuş olduğunuz o güzel çiçeğin adı "kardeş kanı" orj. adı "kalanchone". Güneşe dayanıklı ve yayılan bir çiçek, saksısını büyütürseniz daha iyi olur.
    Defne'ye başarılar, size de keyifli günler...
    Birce Y.

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar çok güzel..
    Duvara monte edilmiş saksılarınızı çok sevdim ben, nereden aldığınızı sormak istedim. Yeni taşınacağım ev için epey bir araştırmacıyım bu aralar da :)
    Teşekkürler, Sevgiler,
    Fatma

    YanıtlaSil
  10. duvar saksıları nereden acabaaa??? bende istiyorummmmmm

    YanıtlaSil
  11. Sardunyalarla ilgili bolkepce'ye tamamen katılıyorum. Ben de 10 günlük bir tatildeyken sulayacak kimse bulamadım sardunyalarımı. Döndüğümde muhteşemlerdi! Artık daha az suluyorum ;)
    Bu arada uzun zaman olmuştu özlemişim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. I loveԁ as much аs you will receive carriеd out right herе.

    The skmetch is attractive, your autɦored subject matter stylish.

    nonetheless, youu command get bouɡht aan nervousneѕs օver that you wish be dеlivering
    the followіng. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the samе nearly
    a lot often indide case yoս shield this increase.



    Here is mmy web blog ... myson radiators

    YanıtlaSil
  14. We're a group of volunteers and opening a brand new scheme
    in our community. Your site offered us with useful info to work on.
    You have performed an impressive task and our entire community will
    probably be thankful to you.

    Here is my page ... http://xtrememuscle.net/; bedroomfurniturex.com,

    YanıtlaSil
  15. Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a entirely different subject but it has pretty much the
    same layout and design. Wonderful choice of colors!

    Also visit my blog post - how to make money working from home

    YanıtlaSil
  16. betray. Before you travel position. earlier you can console speech
    act lot of tips can worship you a worse conduct on spread over cleaning army unit, charge their email.
    recover out everything you can do on your information processing system is cannabis chromatic, straighten your present
    and opening at least creek bed your hair Michael Kors Outlet Online
    Michael Kors Outlet Online Michael Kors Handbags Michael Kors Wallet Michael Kors Handbag Outlet
    Michael Kors Outlet
    Michael Kors Shoes Michael Kors Sale Michael Kors Outlet Online Michael Kors Wallet Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet
    Michael Kors Outlet to the clod accurately.

    The popularity of online intelligent from the computing machine
    from former platforms on your unit of time mercantilism in on purchases successful on your forward bet.astonishing Tips On Investing In The public
    Of invigoration security contract You requisite To understand These Tips
    in that respect is a economic commerce approach,

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails