Bugünlerde...

Yeni kelimeler öğrenmeye devam ediyor Defne. Daha ne kadar yazacağım her söylediği kelimeyi bilmiyorum ama gerçekten çok sevimli ve komik oluyor, unutmak istemiyorum. Bir de öğrendikleri kedi, köpek, miyav falan değil ki, değişik değişik kelimeler dikkatini çekiyor, onları söylüyor ve unutmuyor.
anaak: anahtar
aana: ayna
ebmek: dedesinin elinde görür görmez arka arkaya söylemeye başlıyor
dözlük
dadtık: yastık
dadak: yatak
ema: elma
ört ört: oyun oynarken yattıysa mutlaka üstünü örttürüyor, o açıyor biz örtüyoruz, oyun bu sanırım
bebet: bebek
papka: şapka
naynay: ipod:)
unuttuklarımı da ekleyeyim
dede, ebe (babaanne diyemediği için ebe dedirttirdi babaannesi
barbak: bardak
götü: götür
Bir de bu aralar acayip düzenli, mouse padin üstünde değil mi, hemen Defne tarafından ait olduğu yere konuyor, çay bardağı mutlaka tabağında olmalı, değilse müdahale ediyor, kapaklar ve kaplar ayrı ayrı takılamaz, mutlaka birlikte olmalılar, herşey yerli yerinde ve düzgün olmalı.
Ailemizde dağınık kimse yok gerçekten, sanırım Defne de bize benzeyecek...

7 yorum:

  1. ohh maşallah baya bişeyler söylüyor, bebek değil çocuk olmuş artık defne...

    YanıtlaSil
  2. Maşallah...Defne'nin kelimeleri artmış.Zeynep tembel konuşma konusunda,-ıhh -ıhhhhhh larla yetiniyor.Biraz zorlamak lazım belki de.Sarı şekeri öperim:)

    YanıtlaSil
  3. Biz pek birşey yapmadık aslında, öyle çok konuşan insanlar da değiliz. Ben çok erken konuşmuşum, bana çekti sanırım

    YanıtlaSil
  4. Selam , kız pek tatlıymıs tavsiyelere tesekkürler

    YanıtlaSil
  5. ilk defa ugruyorum, seke seke geldim buralara.
    kızınız cooook guzel masallahların en buyugu ona gitsin.
    allah bagislasin.

    YanıtlaSil
  6. Defnecim..
    Ben Alyanın annesiyim..Sen prensesler gibisin ya be yavrum.Çok gzelsin sen ya.Maşallah..
    Annenede iletirmsin sayfanıza bayıldım;benim daha öğreneceğim çok şey var..Anneciğinde yardım ederse tamamdır işimiz..
    Seni öperim,koklarım..Mis mis..
    Güzel kızım benim..

    YanıtlaSil
  7. kuzunun annesi hoşgeldin, teşekkür ederiz:)

    kiraz sevdası gene bekleriz efendim:)

    Alyacım annene söyle annem seve seve bildiği kadarıyla yardım edermiş, öpüyoruz sizi

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails