Şurdan Burdan

Sobem var bir tane, sevgili Kids sobelemiş. Eşimizi kızdıran 3 şeyi yazıyormuşuz. Benim için zor bir konu. Son derece rahat, zor kızan, hiçbir şeyi takmayan bir eşim var çünkü. Bu huyunu ne kadar kıskanıyorum anlatamam. Bira zorlarsak şunlar çıkabilir ama...
1- Küsmeme çok kızıyor sanırım. Bu huyumu ben de sevmiyorum ama oluyor yine de arada.
2- Hoşlanmadığı bir şeyi özellikle yaparsam, bunu bir de onu denemek için yaparsam çok kızabilir. Yapmıyorum zaten ama buna kızacağını biliyorum.
3- Tartışmayı uzatırsam ve çok söylenirsem kızar bir de.
Oh, yazdım rahatladım.

3 gündür ara ara yoklayan baş ağrım sonunda bu akşam geçti. Dün Defne'yi alıp bir arkadaşımla gezmeye çıktık.
Kız kıza dolaştık, kendimize küpe, taç, yüzük aldık, ıvır zıvır işte.
Simit yedik, çay içtik, uçan balon aldık.
Kadın günü pasta böreği, kısır, mercimek köftesi, çeşit çeşit salata yapan çok şirin bir yer bulduk. Salatayla pasta yedik:)
Kahve içtik, gezdik gezdik gezdik...
Ama çok yorulduk, çocukla baba olmadan çıkmak çok zormuş, onu anladım.
Yarın Defne'nin tek arkadaşının doğum günü var. Bizim için ilk olacak bu parti, pek heyecanlıyız...

7 yorum:

  1. Başının ağrımasına üzüldüm. Açıkçası migren atakları geçiren biri olarak seni çok iyi anlıyorum. İnsanın yaşam kalitesi biranda tepe taklak geliyor. Çok geçmiş olsun.. Kakao, kızartma, yumurta ve çok yağlı beyaz peynir migren atağı olmasada başağrısını tetikliyor anımsatmak istedim..Kızlarla çıkmana çok sevindim. İnsanın havası hemen değişeviriyor. Aldıklarınızı güle güle kullanın. Defnoşuma ilk partisinde iyi eğlenceler. İkinizi de çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Oooha ne güzel ana kız gezin bakalım:D Bi de partide iyi eğlenceler şekerim;)

    YanıtlaSil
  3. "Çocukla babası olmadan gezmek".. bu yazıda bana en çok evet ya dedirten kelime öbeği...
    Dün biz de anne-oğul ve annenin 8 arkadaşı şeklinde gezdik. Arkadaşlar çok destek ldu sağolsunlar ama ben yine de migrenle uyandım bu sabah.

    YanıtlaSil
  4. off bende cok kuserim

    salatay ile pasta haha super :))

    YanıtlaSil
  5. zeynepcim migren çok kötüdür ya, benim o kadar değil ama yine de bayağı şiddetliydi, neyse ki geçti canım, önerilerini unutmayacağım, öptüm

    nilocum gezdik walla, partide pek asosyaldi bizimki, çocuk görmüyor ki yavrum

    kids canım sende de mi migren, gezdiğimiz günün akşamı ve ertesi gün ben de bittim ama, hakkaten zormuş babasız, bizimki arabaya binmek istemez, sokaklarda koşturur, büyüdükçe zorlaşıyor

    kirazım niye böyleyiz ya üff çocuk gibi, çok kızıyorum kendime
    pasta harikaydı walla:)

    YanıtlaSil
  6. Aa? Benimde tam 3 gün hiç kesintisiz başım ağrıdı geçen hafta. Cuma günü geçti, halbuki migrenim de yok..garip değil mi??
    Bir sonraki posta da burdan zıplayayım: muhakkak biliyorsunuzdur, pisikedi serisi ve is bankasinin baykuşlu serisi (bizde küçük baykuş yüzmeyi öğreniyor var)de çok güzeller ve dikkat çekiyorlar..bol kitaplı günler :)

    YanıtlaSil
  7. toti çok geçmiş olsun sana da
    iş bankası yayınlarını çok beğendiğim halde daha hiç alamadım:)
    ilk fırsatta alacağım, çok sağol

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails