Deniz Kızı

Resmen ne yazacağımı bilemez haldeyim. Hiçbir kelimeyi yakıştıramıyorum ki, dün yaşadığım güzelliği anlatmaya. Başlık bile bulamadım...
Böyle insanların bu dünyada yaşadığını bilmek, dahası benim hayatımda olduklarını hissetmek yaşama sevincimi artırıyor benim. Düşünülmek, önemsenmek, görmediğin birisinin sevgisini hissetmek tarif edilmez bir duyguymuş. 30 yaşından sonra ne öğrendin diye sorsalar, işte bunu derim heralde.

Güzeller güzeli, şirinlik muskası Deniz ve tatlılıkta kızından aşağı kalmayan annesi bize bir süpriz hazırlamışlar ama ne süpriz.

Annem kargo geldi diye arayınca ve Demet ismini söyleyince çok şaşırdım, hiç beklemiyordum çünkü. Paket açmaya bayılırım, genelde bekleyin derim ama Defne de artık gelen kargoların çoğunun kendisine gönderildiğini anladığı için açmak istemiş, ben de açın o zaman dedim. Annem gelenleri saydı, say say bitiremedi daha doğrusu.

Bir de ayıcık var dedi bana:) Ben nerden bilebilirdim çok sevdiğim Diego'nun kardeşinin geldiğini. Diego Deniz'in köpeği. Bloglarını ilk keşfettiğimde sarılıp uyudukları fotoğrafı görmüş, çok sevmiştim. Hem Deniz'i hem Diego'yu. Eve gidip de oyuncağı görünce "Aaaa Diegooo" demişim birden. Bana gelmiş kadar sevindim.

Denizciğimin Mart ayını güzel gülüşüyle aydınlattığı takvimden de göndermiş Demet.
Bir anne kartı, bir de Deniz kartı eklemiş. Onlar ayrıca değerli zaten benim için. Yetmemiş bir de süveter koymuş Defne'ye.


Demetciğim, sana nasıl teşekkür edeyim, ne diyeyim, ne yazsam boş inan.
Dün bizi nasıl sevindirdin bilemezsin. Hediyeler çok güzel, bayıldık ama asıl önemlisi bizi düşünmen, önemsemen, bizim için emek harcaman.
İyi ki tanımışım seni ve aynı duyguları karşılıklı hissettiğimiz tüm blog arkadaşlarımı.

14 yorum:

  1. Demiştim, hakediyosun...

    YanıtlaSil
  2. Sen herşeyin güzelini hakediyorsun canım arkadaşım..Demetin ve fıstık denizinde ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Of of offff seviyorum kızlar sizi ve aramızdaki dostluğu...

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın Füsuncum. hepsi güzel de Diego gerçekten müthiş :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel Füsuncuğum.Arkadaşlarımında söylediği gibi en güzelini hakediyorsun canım

    YanıtlaSil
  6. çoook güzeller şekerim güle güle kullan:D

    YanıtlaSil
  7. canım biz çok severek hazırladık denizkızımla hepsini diego hem senin hem de defne için :))
    özden'cim ben de sizleri çok seviyorum ve bu paylaştıklarımızı..
    füsuncum bu arada diego'nun selamı var kardeşine defne'ye iyi baksın diyor ;)

    YanıtlaSil
  8. Ya, ne kadar çok hediye var gidip gelen :)) Kıskanıyorum valla, hele bir de Ekin'le yaşadığımız "kötü" hediyeleşme maceramızdan sonra bu işten soğumuştum :( Ama bu yazıları okuyunca bu konuda benim şanssız olduğumu düşünmeye başladım :(
    Güle güle kullanın hediyelerinizi :))

    YanıtlaSil
  9. Sevincini ne güzel paylaşmışsın :) Demet gerçekten çok düşünceli, güle güle kullanın.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok sıcak satırlar.. Demet'in ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller hepsi, gile güle kullansın maviş gözlü..Diego çok şirinmiş...

    YanıtlaSil
  12. elifcim canım benim, sen de öyle

    melikecim gerçekten öyleler

    filizcim canım benim, sen de öyle

    özdencim gerçekten ben de hepinizi arkadaşlığımızı çok seviyorum

    sibelcim diegoya ben de bayılıyorum, bir görsen yumuşack bir de

    eminecim canımsın, walla dayanamayacağım yakında kapına dayanacağım ona göre

    YanıtlaSil
  13. nilooom çok sağol

    demetcim severek hazırlandıkları o kadar belli ki
    selamını ilettim diegonun, biizmki de diego bu arada başka isim vermek istemedim:)

    bernacım o bir seferlik olmuştur diyelim, bundan sonra siz de çok güzel hediyeler alırsınız inşallah

    güneşcim çok teşekkürler

    xenocum öptüm tatlım

    fatmacım çok teşekkürler, diego benim de favorim

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails