23 Nisan Mektup/Resim Arkadaşım

Mail grubumuzda 23 nisan için bir etkinlik düzenlendi Banu'nun emekleri ve organizasyonu ile. 4 kişilik gruplara ayrıldı bizim minikler. Hazırlayacakları kutlama kartlarını gruplarındaki diğer arkadaşlarına gönderebilecekleri ve gelen kartaları saklayabilecekleri çok anlamlı bir etkinliğe katıldılar.


Defne de dün hazırladığı kartları, bizzat babasıyla postaneye giderek postaya verdi. Hazırlama sürecini tam olarak fotoğraflayamadım çünkü halihazırda içinde bulunduğu krizsel durumlar nedeniyle tamamen kafasına estiği zaman ve kafasına estiği şekilde yaptı resimleri. Hatta ölçüye uygun hazırladığım kartonları inatla kullanmayı reddedince ben de resim defterine yaptıklarını kesip kartona yapıştırdım mecburen. Sulu boya ve parmak boyası çıkarmaya cesaret edemiyorum bu aralar, o nedenle pastel ve kuru boyayla çalıştı.
Yeni aldığım şekilli delgeci gösterip kullanmak isteyip istemediğini sordum. İstediğini söyledi. Delgeçle çiçek şekilleri çıkartıp kağıdın istediği yerine yapıştırdı. Yapıştırıcı sürmesine biraz yardım ettim çünkü ilk kez kullanıyordu.


Resim genel olarak bittikten sonra, çok sevdiği sıkıp sıkıp sıvazladığı simli uhuları çıkardım. Biraz da onlardan sıkıp yaydı resmin üstüne.
Bu süre içinde ben sürekli bu resimleri arkadaşlarına yaptığımızı, bitince onlara göndereceğimizi, onlardan da bize geleceğini anlatıp durdum. Artık gönderme ve bekleme kavramalarını bayağı öğrendi. Kargo geldiğinde falan çok seviniyor, genelde onun için birşeyler getiriyorlar çünkü:)


14 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Birkaç gündür bekleyen bir mimin var bende Füsuncum. Sevgiler size :)

    YanıtlaSil
  2. ah canım haklısın oraya da cevap yazacaktım aklımdan çıkıvermiş, dur geliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Defne kuzucum, pek güzel olmuş kartların..:)

    YanıtlaSil
  4. büyümüş de mektup yazarmış he.
    yerim ben onu yaa:)

    YanıtlaSil
  5. E, mis gibi olmuş işte Füsun'cuğum, boşuna dert ettin :)) Benim kuzum dayanamayıp zarfları da boyadığı için zarfları şeffafla kağlayıp göndermeliyim sanırım, yoksa her yere pastel boyalar bulaşacak :P

    YanıtlaSil
  6. zeynep, burcu çok teşekkürler:)

    berna ben en çok katlarlar diye korkuyorum, nuranın kartını ikiye katlayıp sokmuşlar posta kutusuna, çok üzülmüştüm. katlamayınız falan mı yazsaydık üstüne:)

    YanıtlaSil
  7. Defnoşun donuna bayıldım ben, çok şirin.

    YanıtlaSil
  8. Harika olmus
    Ne guzel dusunmussunuz ,bayiliyorum boyle okudukca ,gordukce.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çokkk şirin ya çok güzel olmuş ellerine sağlık Defnecim

    YanıtlaSil
  10. çok güzel fikirler veriyorsunuz bize sevgili defne ve annesi,,uzun zamandır takipteyim sizi,,teşekürler,,

    YanıtlaSil
  11. Üzülerek söylüyorum yıllardır ptt kullanmamışım.Kaybolma,buruşma...gibi olumsuzluklar yaşamamak için cesaret edemedim,kargoya verdim.Defnoşun ellerine sağlık,çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş defneciğim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails