Ben bu hafta bunu sevdim:)



Bebeğinin rüyalarını -belki biraz kendininkileri- bu kadar mı sevimli, bu kadar mı yaratıcı bir şekilde gerçek kılar bir anne?

Eski reklamcı yeni anne, sadece birkaç dakikada uyuyan bebeğinin etrafını bu hale getirip sıradan olduğunu söylediği bir makineyle şip şak ölümsüz kılıveriyor o anı...

Yapılabilir gibi sanki, küçük bir bebekle denemeye değer. Daha fazlası için TIK



Eğer olursa her hafta, en sevdiğim günde, o hafta en sevdiğim şeyi (bugünki gibi blog ya da resim ya da yazı ya da yaşadığım bir an, herşey olabilir) not almak ve paylaşmak istiyorum.
Yaşasın Cuma. (Tatilde de olsak, yine de güzelsin.)

12 yorum:

  1. Çok güzel gerçekten ,çok yaratıcı.Bence de yapılabilir sanki ama elimizde bir bebiş yok şu an malesef :))))

    YanıtlaSil
  2. bu sabah aynı görselleri bana da bir arkadaşım göndermişti. bayıldım..
    analar ne evlatlar doğuruyor öyle di mi?:)
    reklamcı dediğin böyle olacak işte. göz var nizam var di mi? bizim reklamcılar da biraz örnek alsın işte böyle insanları diye de kızayım buradan:)
    aman şimdi buradan bir de reklamcılar saldırmasın üstüme..
    laf nereden nereye geldi. pardon füsüun ya, kaptırdım yine kendimi
    anneyi tebrik etmek lazım.

    YanıtlaSil
  3. Tövbe, tövbe... El kadar bebe üstünde türlü kıyafetler ile halı üstünde uyutuluyor. Uyurken de etrafında bir faaliyet, sonrasında deklanşör sesi... Allah bilir bir de flash da vardır. Mazallah kör olur kuzucuk :) Şaka bir yana ben de geçen hafta tanışmıştım bu blog ile... Gerçekten çok yaratıcı, çok güzel, annenin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Nasıl bir yaratıcılıktır bu böyle hayranlıkla inceledim resimleri..

    YanıtlaSil
  5. Ben de gördüm bunu başka bi yerde, çok hoşuma gitti! Süpper bi fikir:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de birkac saat once gordum bu blogu ve cook begendim, sonra bir de baktim sen de bloguna koymussun. Ne yaratici anneler var valla, bravo!

    YanıtlaSil
  7. bende gördüm bunları ve bayıldımmm
    keşke 5-6 ay önce görseymişim, kopya çeker denerdim yapmayı.
    füsun 2.bebede aklında olsun bu :))

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. bayıldım, bayıldım, bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. özüm o da olur inşallah

    anne müdürü istediğin kadar yaz canım sorun değil:))

    ayşe ben de bayıldım:)

    evrim herkes biliyormuş en son ben gördüm galiba:))ama bayıldım

    nur gerçekten yaratıcılığa ben de hayran kaldım

    mahmutadin teşekkürler

    eylem bence de:)

    yeşim 2. yi doğrursam deneyeceğim ben:)

    burcu ayazla hiç mi şans yok? aklımda bu arada

    damla aynen:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails