Bu hafta böyle...


3 gün kaldı ya, doya doya tadını çıkarmak istiyorum. Ben bıkmadım çam ağacı, ışık, kardan adam, noel baba, geyik, melek vs. görmekten. Her baktığım yerde karşıma çıksınlar istiyorum hatta.

Hiç derdimiz tasamız yokmuş gibi (ki var, herkes gibi) her akşam hadi ağacın ışıklarını açalım Defne diyorum. Her seferinde istisnasız ben takacağım fişlerini diyor. Olmaz ama ne zaman senin takmana izin verdik ki, ben takayım sen düğmesine bas diyorum. O da tamam deyip durmaksızın düğmeye basıp duruyor. Her seferinda ama her seferinde aynı şey. Mutlaka bir kez şansını deniyor, çocuk işte:)

Işıkların ardından birkaç mum yakıyoruz. Benden iyi ki doğdun şarkısını istiyor, evet yine her seferinde. El çırpmazsam da kabul etmiyor. Ben el çırpıp şarkı söylüyorum, o da bana eşlik edip en sonunda mumu üflüyor. Sonra tabi sil baştan...

Kokinalar geldi, yerlerine yerleşti. Hediyeler daha doğrusu Defne'nin hediyeleri pakketlendi, ağacın altına dizildi, seyredildi ve Defne görmeden Cuma akşamı çıkmak üzere saklandı. Çok seveceği birkaç parça birşey aldım ona, tepkisini çok merak ediyorum. Günlerdir karşısına çıkarmamak için kendimi nasıl zor tutuyorum anlatamam.  Umarım sever...



10 yorum:

  1. Ben, ben, aynı ben:) Koca kadın oldum, evde minnak çocuk kalmadı kendim için yapıyorum bütün o dediklerini. Hatta 3 ayda bir yılbaşı yenilenip ortalık tekrar süslenebilir:)) Bıkmam, usanmam yani.
    Ne yapalım gerçek hayatta herşey o kadar siyah-beyaz ki biraz renge hepimizin ihtiyacı var.
    Sevgiyle, o şirin yanaktan bir öpücük alsam:))

    YanıtlaSil
  2. :) Şimdiden bugünler gibi renkli renkli gececek bir yıl diliyorum

    YanıtlaSil
  3. umarım heyecanla beklediğimiz bu yeni yıl hepimize gönlündeki güzellikleri getirir :)

    YanıtlaSil
  4. ben de cok seviyorum bu yilbasi olayini.
    evdekilerden korkmasam dolduracagim daha heryeri :)

    YanıtlaSil
  5. füsuncum ben de en çok kerem'in hediyelerini çam ağcının altına dizmek için bekliyorum Cuma'yı...
    umarım beğenirler hediyelerini...

    YanıtlaSil
  6. ben de bıkmadım! ara sıra ağaca bakıp bakıp iç geçiriyorum.

    YanıtlaSil
  7. Yeni yıl hepimize yeni heyecanlarla gelsin. Umarım 2011 umutlarımızın, hayallerimizin gerçekleştiği bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
  8. kokinalarını sevsinler nasıl güzel gözüküyorlar ben de süsten hiç şikayeti olmayanlardanım yeniyıl hiç bitmese:)

    YanıtlaSil
  9. leylak dalı hakkaten ağacı hiç kaldırmasak ara ara süslesek ne güzel olur:)

    deniz çok teşekkürler, senin de öyle geçer umarım

    nilaycım umarım, çok sağol

    kirazım ben de ben de:))

    bahriye evet yaa, açmayacağını bilsem şimdiden dizeceğim, merakla bekliyorum cumayı

    yeliz aynen:)

    zeynepcim buldum sonunda kokiina:)) bitmesin evet yaa

    YanıtlaSil
  10. Bu şeker tealight mumluklardan bende aldım,çok şirinler...

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails