Küçük Şef - Büyük Şef?!!

Defne'ye gelen her hediye ile ben de havalara uçtum, paketler açılana kadar pır pır kelebekler uçtu içimde. Halbuki ona geliyordu hepsi, bana ne oluyordu değil mi?
Ama bu var ya bu... O sevincin, heyecanın, mutluluğun bir kısmı bu sefer gerçekten bana aitti. İkimize de birer önlük ve şapka. Naıl mutlu olduk, nasıl sevindik Defne'yle. Deli olduk resmen. Bir yandan paketi açarken bir yandan elime geçen şapkaları takmaya çalışıyordum, bir Defne'ye bir kendime. Hazır olur olmaz mutfağa koştu küçük ahçı. Ben ahçı oldum ben ahçı oldum, herşeyi ben yapacağım diye mutfağı ele geçirdi. Bütün patatesleri doğradı o heyecanla. Arada aynanın karşısına geçip hem kırıttı hem kendine baktı.
Gamzecim eline, yüreğine sağlık, tekrar binlerce teşekkür.

Bu önlükler çok da uzak değil aslında. Bir tık ötenizde. Gamze eminim sizin için de harika bir tasarım yapacaktır. Üstelik fiyatlar sizi şaşırtacak kadar uygun. PASAJINA buyurmaz mısınız?

20 yorum:

  1. maviler nasılda yakışmış kızına çok sevimli maşallah ayrıca çokta başarılı vede becerikli :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah, analı kızlı çok şirin olmuşsunuz:))

    YanıtlaSil
  3. nasıl güzel yakışmış. Arca'nın da var hatta yeğenimin bile olacak çok yakında:) ikisinin fotoğraflarını koymak istiyorum ben de. Gamze çok güzel bir iş yapıyor, çok imreniyorum.
    Defneye sana çok yakışmış, mutlu yemekler pişirmeniz dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısınız,önlükler çok yakışmış;)))

    YanıtlaSil
  5. Füsun sevindiğin kadar var ama, ne kadar güzel olmuşsunuz ana - kız :)Pasaja bakıyorum ben de hemen..

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuşsunuz.yerim ben o minik aşçıyı.sevgi dolu yemekler pişirmenizi dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Süpersinizzz... Çokkkk yakışmış,çokkk..

    YanıtlaSil
  8. birşey pişirmenize gerek yok ben sizi yerimm

    YanıtlaSil
  9. bu aşçı çok tatlı ama :) tatlı niyetine yenilebilir :D

    YanıtlaSil
  10. bence onlar abla-kardeş.
    ve harika görünüyorlar, bir mutfak önlüğü bu kadarmı yakışır.
    tek kelme ;istiyorum :P

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyorsunuz :))) bayıldım...

    YanıtlaSil
  12. Öyle tatlı görünüyorsunuz ki... Size bakmak bile insanı mutlu ediyor. Hep böyle mutlu olun

    YanıtlaSil
  13. çok ama çok yakışmış Füsun sana da Defne'ye de...güzel günlerde kullanın :)beğenmenize çok ama çokmutlu oldum

    Gamze

    YanıtlaSil
  14. Füsun;çok yakışmış ikinize de çok ve bu anne/kız versiyonlara bayılıyorum nedense:)

    YanıtlaSil
  15. efe ile hayat çok teşekkürler, maviyi seviyoruz:))

    pembedüşleer çok sağol:)

    yelizcim bu önlüklü fotolara bakmak bile ayrı bir zevk, sen de ekle mutlaka

    sihirli günce çok teşekkürler

    zeynep mutlaka bak, almadan çıkamayacaksın:)

    hatişcim çok teşekkürler:)

    minişin annesi teşekkür ederiz

    pınarcım öperim

    aybikecim ben de defneyi yedim zaten:))

    baharcım aynı fikirdeyim:)

    ikiz bebek ne diyorsun pek şımardım:) ayy size de ne yakışır 3 şeker aşçı olmak:)

    anne kaleminden çok sağol

    elifcim öptüm

    umurcum aynen sen de insanı hep mutlu ediyorsun:)

    gamzecim beğenmek az kalır bayıldık

    dijlecim aynen nerede görsem mutlulukla bakıyorum bu anne kız önlüklerine, size de çok yakışır:)

    YanıtlaSil
  16. NE TATLI OLMUŞSUNUZ MAŞALLAH SİZE

    YanıtlaSil
  17. Çok cici olmuşuunuz, gerçekten de fiyatları gayet uygun kılarımla bende düşünebiliriz ; )

    YanıtlaSil
  18. Allah'ım Allah'ım ; ben sizi ne yapayım ya :))

    MaşaAllah subhanAllah...

    Önlüklere de bayıldım!!

    Lezzetli / keyifli günlerde kullanın Füs'üm.

    Bizimkiler Libya'da kaldı.
    Verdiğin linke hemen göz atacağım:)

    Muhabbetle

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi görmeyi seviyorum.

Related Posts with Thumbnails